Profiles of school burnout and engagement among French high school students: links with study intentions and school performance - Université de Paris - Faculté Sociétés et Humanités
Poster De Conférence Année : 2024

Profiles of school burnout and engagement among French high school students: links with study intentions and school performance

Profils de burnout scolaire et engagement chez des lycéens français : associations avec les intentions d'orientation et les performances scolaires

Domaines

Psychologie
Fichier principal
Vignette du fichier
Poster AIOSP 2024 FINAL (1).pdf (525.02 Ko) Télécharger le fichier
Origine Fichiers produits par l'(les) auteur(s)
licence

Dates et versions

hal-04760526 , version 1 (30-10-2024)

Licence

Identifiants

  • HAL Id : hal-04760526 , version 1

Citer

Aline Vansoeterstede, Émilie Cappe, Emilie Boujut. Profiles of school burnout and engagement among French high school students: links with study intentions and school performance. IAEVG International Conference, Nov 2024, Jyväskylä, Finland. 2024. ⟨hal-04760526⟩
0 Consultations
0 Téléchargements

Partager

More